Klantenservice

Klantenservice  > Klachten & garantie

 

KLACHTEN

Ben je ontevreden over een product of levering? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@huidverzorging-mireille.nl, het gebruik van het contactformulier of door te bellen naar 040 212 75 66. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de afhandeling van je klacht.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Huidverzorging Mireille werkt uitsluitend met zorgvuldig geselecteerde merken en producten. Wij streven naar een perfecte levering en tevreden klanten.

 

GARANTIE

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

 

© 2013 - 2020 Huidverzorging Mireille | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel